justbeccca

Regn regn och allmänt tråkigt väder

Kategori: Allmänt

Då var de lördag idag då. Vädret är ju inte det bästa, men de stoppar inte oss.
Jus nu är Min bästisfestis Mattias här och han ligger i fotöljen och vilar lite. stackarn har knappt sovit i natt. Baily ligger i min säng och gosar med sin nalle och mina täcken =) Riktigt gulligt

Jag tvättar en maskin åt mami för att vara snäll och ska snart laga mat. Mattias börjar bli hungrig och jag med. Det blir köttfärssås och spagetti, mycket gott. Gå och slänga soperna måste jag göra också.
En kompis kanske kommer sen och dricker kaffe här med oss, nu blir de att varndra iväg till hagahallen och köpa groggvirk =) Carro kommer också sen och hälsar på, mycket trevligt.
skriver nog mer senare.

                                      Bästisfestis Mattias and Mee

 WE are sooo, soo soo. ..


Pussisar på de


XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: