justbeccca

opps

Kategori: Allmänt

Oj senast igår klagade jag över människor som har bloggar och som inte skriver så ofta. Och nu har jag bara bloggat en gång idag. Men jag har letat som en idiot efter lappen med lösenordet till internet här hemma och har fortfarande inte hittat de. Jag måste ju testa datorn också ordentligt. Men nu ligger den här på bordet och ser bara helt underbart söt ut. hehe
Sen har jag umgåtts med Josse, Håkan, Johan och Jessika. Det var varit skojj, Josse, Jessika och Jag gick runt ute på coop strax innan dom stängde och sjöng små groderna =) riktigt skojj, Håkan frågade om någon hade nr till psyk. haha
kom hem för en och en halv timme sen eller något liknande. Har pratat lite med Håkans pappa om skolan, om jag kan gå industri och det kunde jag. Så nu får man se hur de blir det med. Imorgon blir det i alla fall till att fixa med datorn, mamma kommer hem så de blir nog att prata med henne och sedan träffa "Mr Hemlig".
Just nu sitter jag och väntar på att Mattias ska ringa upp mig. Hans mobil dog när vi pratade så han sa de innan den dog att han skulle ringa när han kom hem dit han skulle.
Jag har ni på kvällen också tvättat min matta jag har i mitt rum, så nu är den ren och fräch och luktar förbannat gott. älskar lukten av sköljmedel.
Men nu vet ni lite, trots min dåliga uppdatering.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: