justbeccca

ojojoj

Kategori: Allmänt

Ne men guud, titta vad jag hitta på en blogg. Som allt är antagligen riktat mot mig. Men de skiter jag i.

"En sista grej bara. Den som känner sej träffad? Grattis!
Vad har hänt? Varför har du blivit så otrevlig? Och tror att du kan och vet allt bäst? Alla gör sina val.
Hoppas du väljer att snart skärpa dej, för jag börjar bli fruktansvärt trött på dej och det tror jag inte att du vill.
Jag är väldigt nyfiken på vad som pågår i ditt huvud. Hoppas att du snart bestämmer dej för att öppna dej så man fattar varför..."

Svar:
Så här ligger de till: Jag säger vad jag tycker och tänker och jag skiter fullständigt hur ni tar de. Säger jag att jag vill att min hund när han åker bil ska sitta fastspänd med sitt bälte eller i en bur eller bakom galler som många kombi bilar har, så är de för att jag till skillnad från andra är rädd om min hund. Plus de är lag på att hunden ska vara fast i bilen. Bara för att jag är mer noga med min hund betyder inte det att jag är otrevlig och för att jag kan mer om hundar än er och för att jag har mer intresse för hundar och deras beteende är jag fortfarande inte otrevlig. Och NEJ jag kommer inte skärpa mig.
Som sagt min hund är mitt allt och ni som inte fattar hur farligt de är att ha en hund lös i bilen, ska varken har körkort eller hund. För ni leker inte bara med era liv i trafiken utan alla andras också. Tänk på de!!!
Du kommer aldrig få veta vad som pågår i mitt huvud, för du är inte jag och nej jag kommer inte öppna mig mot dig ordentligt för jag litar inte på en enda jävel utom Min underbara Mattias. Du får bli hur trött du vill på mig och jag bryr mig nog inte. För jag har i alla fall mina vänner, familj och min underbara hund. Så jag skiter fullständigt i om du tröttnar, du kan ställa dig och skälla ut mig offentligt om du vill de. Men du lär få en värre utskällning tillbaka. Kom inte med att du är äldre och vet mer. För tydligen vet du inte de. Tröttnar du på mig, skaffa en ny umgängeskrets. För jag förvinner inte!!
Du får helt enkelt lära dig att leva med att jag kommer alltid veta mer om sånt och jag kommer alltid vara rak och ärlig mot vem som helst. Så sluta gnälla jag försvinner inte och inte mina åsikter heller.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: