justbeccca

Nu är de natten

Kategori: Allmänt

tjohoo på er alla glada natt läsare!

Ligger om jag ska vara helt ärlig i min mammas säng med vovven, Baily. I mitt rum har jag ju då inte tagit med med fläkten hem från Josse och Håkan, eftersom jag tror jag bara blir hemma en natt. Mamma hade somnat på soffan under den ena takfläkten, så jag passade på att sno hennes säng, eftersom den andra takfläkten finns i hennes rum.
Ja kvällen blev lite varierad. Efter vi hade varit till affären åkte vi ut till skoghall och vad gjorde vi där?! hmm, jo först tvättade jag och Håkan bilen. håkan skrubbade och jag sköljde av, tycker jag låter rättvist. Hih jag fick ha vattnet hela tiden =)
Sen åkte vi ner till båthuset och alla tre stod i dörröppningen och suckade. Då vi insåg att det inte var någon större ide att börja med att flytta på alla grejer idag så vi kan flytta ut båten lite och börja fixa den. Så vi bestämde oss för att börja de med till helgen. Då vi ska åka ut på lördag och ta med så vi kan grilla, bada och sola. Jag om de är bra väder under helgen ska verkligen sola, för igår fick ju jag min lotion av Daniel som gör att solen tar snabbare. hih jag ska bli brun vill jag lova.

Sen så vet ju nästan alla att de var Rix Fm här i stan underkvällen. jävla dret grejer, alltid samma sak varje år känns de som. inte värt att ens ödsla energi på. Är så förbannat trött på de. Eller det är ju inte samma artister varje år, men det går ju ut på samma sak. Inget att byr sig om, man växer från sånt.
Men i alla fall så åkte vi in till stan igen efter ha suckat ute i båthuset, sen någon timme senare fick vi åka dit igen för då skulle vi leta upp något som Mats ville låna. Men som sagt, de är hur stökigt som helst och ingen minns vart man sett grejerna så den fann vi inte. Åkte nästan raka vägen hem,vi tog en sväng förbi shell först och där märkte Håkan och en slang som innehåller vatten hade gått sönder på bilen, så då åkte vi raka vägen hem. ingen ide att åka en bil med en trasog vatten slang. hehe

Väl hemma var jag i tjugo min sen gick jag ner till stan för att säga hej till Mattias och där träffade vi christoffer och blev ståendes och prata en stund med honom. Sen träffade vi Rami och Robert, Kim och någon mer. Jag fick gosa lite med Lilli och när Mattias drog hem så vart jag kvar hos dom i drygt någon timme. Riktigt trevligt faktsikt.
nu blir de natten för mig. Ska ju upp om några timmar till neurologen och kolla upp min hand/arm/skuldra. Så jag får veta någon gång hur resten av mitt liv ser ut. 
Jag bloggar och berättar imorgon om hur de gick hos läkaren.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Måste bara säga detta, snälla var inte fast i de förflutna de var ett halvårsen. Börja leva människa!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: