justbeccca

Neurologen idag

Kategori:

Kom nästan precis hem från neurologen. Det gick väl ganska så bra. Han min läkare vill göra en utredning, så han ska skriva en remiss till de andra avdelningarna jag ska till och göra mig till prio 1 =) så det känns bra. Men efter hans undersökning så har jag tre gånger så ont i skuldran/armen. Jävlar vad han tog i och han kittlade mig under fötterna. Drog i mina armar och ben, kollade styrkan i armar och ben.
Men han kom fram till att jag har inte lika mycket styrka i båda armarna, vänster armen är de sämre i och att min vänster hand har slutat fungera.
Det var en rolig läkare som verkligen inte var dö allvarlig utan kunde skämta och sånt. Det var faktiskt riktigt trevligt att vara där, utom de stunder han "gjorde mig illa". Tänk att peta med en tops liknande pinne på min arm kan göra så fruktansvärt ont.

Sömnen i natt har inte varit så bra. Somnade vid första gången vid fyra och vaknade tjugo minuter senare. Somnade om igen vid fem och fick sova till sex drygt, då började väckar klockan ringa. Lyckades stänga av den på något konstigt sätt och somnade om igen och gick upp när klockan var tio i sju. fast jag började inte göra mig i ordning förens vid halv åtta, hehe lite smått dryg. Sen så fick vi ju stressa, men ärligt talat gör inte det något. Annars får man bara sitta och vänta på sjukhuset.

Men nu har jag uppdaterat er om vad som läkaren sa och om min morgon. Nu ska jag göra frukost och lägga mig i solen i väntan på att första maskinen ska bli klar. Jag tvättar och är duktig. För jag är sååå himla braaa!!
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: