justbeccca

Nej verkligen inte!!

Kategori: Allmänt

Jag har fortfarande inte en dödslängtan!!

Vi åkte som sagt hem till Carro en sväng, var där en stund och sedan kom Mats och hämtade mig, Josse och Carro. De är inte ofta jag sitter i baksätet i den bilen. hehe
vi bestämde oss att åka till Edsvalla och kolla på farbror blå som hade spärrat av ett litet område då det har kommit in ett samtal till polisen att de sitter en bomb på ett utav husen. Så de poliser som var där hade spärrat av ett område och väntade på bombtruppen från göteborg(min älskade stad)
Sen påvägen hem tror jag allvarligt att Mats försökte köra ihjäl oss. Tror inte de blir så mycket mer bli åkning för mig med honom i frotsättningen. Jag är en olycksfågel och han kör som han har snott bilen, bensinen och innehållet i bilen. Sen hade vi ett litet race med någon annan saab på motorvägen. Men ärligt när vi kom till stan så trodde jag att vi skulle dö när vi åkte från mig till swedbank. Har jag inte skader i nacken innan så har jag de nu kan jag lova. Hade inte koterna flyttat sig innan av alla smällar de fått när de hänt olycker, så lär dom ha flyttat sig nu. För nu har jag för jävla ont. Blir att försöka lägga sig ner och få någon timmes sömn, men med denna smärtan så tror jag inte att de blir så. Så jag kanske skriver mer sen. Hur som helst har jag fortfarande ingen dödslängtan och jag vill inte bli ihjäl körd.
Nu ska jag ta en jävla massa värktabletter och försöka sova och om de blir värre ska jag ringe Josse. God natt
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: