justbeccca

Morötter och grönsaker

Kategori: Allmänt

Sitter här hemma nu i soffan och har gosat ner mig. Skalade morötter och delade dom. Sedan skärde jag gul och röd paprika och gruka. Gjorde dipp till, mycket gott. Så nu sitter jag här och mumsar. Dricker saft i väntan på min coca cola och mina pengar.

Tidigare i dag åkte jag med Josse och Håkan ut till skoghall, först till hammaröGlas och sedan till håkans mami och papi. Jag låg typ och sov i bilen, hade en fruktansvär huvudvärk. Men så går de när man sover 1.5h på ett dygn och sedan dricker och är uppe till halv fem på morgonen och sedan går upp vid halv tio.
Efter skoghall åkte vi förbi hemma hos dom och lämnade lite grejer och träffade Carro och Mats som passade Ina, eller ja Carro passade henne.
Vi for ut till Willys för att handla lite och sedan körde dom hem mig. Jag lagade mat snabbt och bokstavligen slängde i mig maten. Skulle gå på promenad och ta sällskap med Carro hem till papi.
Hos papi snackade vi mycket om mig och om honom, riktigt trevligt. Började väl lite smått smida planer.
Sen hämtade Josse och Håkan mig och Baily så vi åkte ut till örsholmen och släppte honom där så han fick leka av sig lite.
Vid tjugo i tolv kom Carro och Mats så Baily och Bubba fick leka lite. Det var roligt de med.
Nu har jag under tiden jag skrivit detta fått min cola så ska dricka lite av den och sedan sova. Nattinatti på er
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: