justbeccca

Massa tankar till Ina, Johanna och Daniel

Kategori: Allmänt

Fick ett samtal från mamma vid 21:20, Ina (Johanna och Daniels hund) har blivit påkörd utanför Napoli och jag hänvisade dom att ringa dig om hennes försäkringsnr. Det står på tavlan i köket.
Jag får självklart panik och frågar om de är kvar vid napoli eller vart dom är och får tillbaka jag tror inte dom är kvar där. De är på djursjukhuset med henne.
Senare från Josse ett samtal från Johanna som berättar att Ina har brutit alla ben i ena bakbenet och ska opereras imorgon för de och är och syr andra tassen, för senerna till två klor är avslitna.
Förklaring: Det är nämligen så att en hund har 4-5olika ben i bena och Ina har då brutit alla ben i ena benet. För hoppningsvis överlever hon operationen imorgon. Annas kommer detta att knäcka Johanna.

Jag pratade förut med henne och då sydde dom hennes tass och Johanna skulle ha Ina´s förra ägares nr av mig för att kunna få det rätta försäkringsnr av honom och Johanna var helt knäckt. Jag vill bara krama om henne och säga att allt kommer bli bra, men jag vågar tyvärr inte säga att allt kommer bli bra. Då ingen vet om hon klarar av narkosen imorgon. Men Ina är stark och har en vilja som ingen annan har. Så jag hoppas och tror att hon klarar sig. Därför vill jag att alla skänker en liten tanke till dom.
Jag vet inte vad jag hade gjort om det var Baily, jag hade nog gått under. Då han är mitt allt och jag vet att Ina är Johannas allt. Det är hennes barn.

Jag uppdaterar er mer om det när jag vet mer. Jag bad johanna ringa mig sen ikväll om hon orkade eller imorgon.
                                                                Ina

                                              Baily och Ina

Många tankar till er. Pussisar på er

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: