justbeccca

Måndag och äre lite smått trög

Kategori: Allmänt

                             Hejsan på er alla bloggläsare =)

Min måndag har varit trög, Vaknade första gången vid sju och var ute med Baily då. Men det är lite för tidigt för mig som är ledig nu under sommaren för att gå upp så när vi kom hem igen stuttsade jag in i sängen igen. Där låg vi tills halv tolv och sedan gick vi ut igen på promenad.
Sen har vi bara slappat framför tv, halv sovit. Har ätit också men de ska jag göra nu igen. hihi
Sen blir de nog fika med Carro, jag vet faktiskt inte än. Det märks vad som händer. Har också funderat på att gå upp till josse på promenad med Baily, vi har ju ändå inte så mycket för oss. Lite sällskap skadar ju aldrig. hehe
Nej nu blir de att äta något innen min mage strejkar.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: