justbeccca

Lite dålig uppdatering

Kategori: Allmänt

Jag får nog börja med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat sen i natt någon gång.
Igår blev de så att jag gick ner på stan och mötte upp Mattias och hans bror. Så gick vi runt ett tag och sedan gick vi hem. Men som syskon dom är så rök de ihop och började bråka. Det slutade med att Mattias låg på mitt sovrumms golv och snackade med mig. Men som vanligt när jag är trött så somnar jag bara och tydligen somnade han också på golvet. hehe Men innan de läste jag upp sms som han hade skickat på fyllan till folk. Jag tror dom till mig var bäst, han skulle vara gullig mot mig när jag inte var hemma och jag fick mig ett gott skratt när jag läste dom.
Så här skriver han, jag översätter under:

Mattias: Visst är de sent i masin!? Jag tänkte blocka ur och ställa in. puss
Han menade: Visst är de rent i masik? Jag tänkte plocka ur och ställa in. puss
Mitt svar tillbaka var: ja de är rent i diskmasiken. puss
Några minuter senare skickar han ett till sms till mig..
Mattias: Fisken är fixad nu ;) puss
När jag fick de smset höll jag på att dö. Visst han hade druckit men vafan Mattias, svenska kan du väl ändå. hahaha

Denna dagen har då varit lite seg, eftersom jag inte somnade förens vid fem i morse. Var ute med Baily vid nio, somnade om igen. vaknade igen lite senare, var ute med baily igen och sedan sov vi igen och gick upp och gjorde oss iordning och gick på en långpromenad vid strax innan fyra.
Då blev träffade vi Carro utanför hennes jobb, vi gick till konsum i stan och köpta chips. Några minuter senare blev vi hämtade av Josse och Håkan och följde med hem till pappa. Sen Åkte jag och Baily med Josse och Håkan hem till dom och Håkan lagade underbar mat till oss. Några timmar senare åkte vi ut en sväng, åkte till orrholmsgaraget och träffade Daniel. Sen for vi hem till mig och hit kom Johan och Jessika och var sociala. Sen for vi ut en sväng bort till Shell och träffade Evsan och Maruks. Så  ville de åka en sväng och jag åkte med Evsan och Markus. Gud vad jag har saknat dom två. Ska bli så mysigt att kunna träffa dom nästan varje helg framöver.
Sen nu så är jag hemma. Ska kolla på någon film och käka chips och dricka socker dricka, så jag blir mer söt som socker =) hehe Plus äta mina isbitar. Det är något jag känner jag måste ha hela tiden. Isbitar och bruk coca cola. I flaska är inte lika gott som i burk. Jag vet inte vad de är med mig. Ideér jag har fått för mig. Som vanligt alltså. hehe

Sen planerade vi lite för nästa helg. Jag ska nog ut och spela biljard med Josse och Håkan och dricka lite. Evsan och Maruks ska ut med evsans pappa och hans flickvän och bowla, men annars hade dom hängt på också. Hur som helst, så tänker jag inte vara nykter till helgen. Jag har fan vart nykter denna helg och de skulle jag inte ha varit. Nej nu får jag sluta skriva innan era ögon ploppar ut =)
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: