justbeccca

Kvällen

Kategori: Allmänt

Ja ni kvällen för mig blir inte mkt. Har sovit ett tag, men huvudvärken vill aldrig försvinna. Så jag gick och handlade lite förut när jag var på promenad med Baily, vi köpte godis och dricka också. Så kan jag gotta ner mig här hemma sen när jag kommer hem igen. Ska nämligen iväg en sväng med Josse och Håkan. Tror vi ska till Shell =) vilken skräll, INTE. hahaha
Men men, sen blir de nog bara sova för mig. Min älskade hund har nog sträckt sig i sitt högra bakben och är lite smått stel i de. Men så går de när man ska leka med andra hundar och bara möjler på. hehe

Träffade också en gammal lärare jag hade när jag gick på högstatidet. Hon höll på att utbilda dig som lärare och jobbade i ett år drygt med det och sedan fick hon byta jobb. Stackare. men de var riktigt roligt att se att hon gått upp i vikt och mår bra. Hon var smal som en pinne förr och åt som en häst. Kunde inte gå upp i vikt. Men efter hin blev gravid så blev allt bättre. Då kanske man själv ska bli gravid då och gå upp i vikt, vad sägs om de. eh?! nej inte än. De kommer när de kommer. Men inte just nu jag har mina mål i mitt liv innan jag ska skaffa mig barn.
Hur som helst så blir jag hämtad nu. vi hörs senare.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: