justbeccca

Kom precis hem

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från stan. Mötte först carro på torget och följde med när hon skulle köpa cigg och sedan följde hon med mig till folksam, och nu snart måste jag ringa till min handläggare på folksam. Guud vad jag inte vill de, hatar att ringa såna samtal. Hej, mitt namn är Becca och jag söker den personen. Hjälp nej!!! Ska försöka få Carro eller pappa att ringa.

Jag börjar bli väldigt trött nu också, inte bra detta. Borde ha sovit i natt egentligen. Men hallå, kan man inte somna så kan man inte sova. Svårare än så är de inte. Men hur som helst så vill jag sova nu, fasten de går ju inte, eftersom jag skla ringa ett samtal och sedan ska faktiskt Carro ringa ett annat åt mig. När vi är klara behöver säkert Baily ut och sedan så ska Mattias komma till stan. Men den har nog inte vaknat än, för han varken svara på msn eller på sms. Dumma unge, jag blir ju ledsen =( snyft

Nej nu måste jag ringa innan de är försent för idag. Skriver sen om varför vi har ringt dessa samtal och vad de sa.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: