justbeccca

Jag förstår inte

Kategori: Allmänt

Jag har sutit här ett tag nu och tänkt. Jag förstår inte varför jag drygar på dagarna och vill städa och greja på nätterna. Är det så att jag inte vill sova eller vad handlar de om?
Hur som helst så idag har jag som vanligt drygat hemma fram tills fyra någon gång kanske. Sen ringde jag Josse och frågade vad hon gjorde då att hon, Carro och Pappa på waynes så jag och Baily bestämde oss för att gå dit och dricka kaffe. När Baily och jag kom dit hade pappa gått, då hans parkeringsavgift hade gått ut.Så de blav bara jag josse och carro. SÅ kom Alexandra och Hultman förbi och sa hej och sedan kom en vän till josse och carro förbi som skulle ha pengar av josse. Och som vanligt känner jag att jag måste vara dum mot den så det var jag. Jag tror inte att den gillade det.
Sen gick Carro och jag så jag fick köpa ett par nya skor och sån där spray så att dom tål vatten.
Nu ska jag spray den sprayen och sedan måla mina naglar och fortsätta städa lite här hemma. hih typiskt mig.
Jag slänger upp några bilder om ett tag på skorna, mina nya kläder jag köpte i onsdags.

Imorgon kommer antagligen min nya dator. hoppas de hoppas de =) ser verkligen fram emot de. Jaja nu ska jag slänga in den sista tvättmaskinen och sedan fortsätta här hemma. Väntar på svar från Johanna.
Skriver kanske mer senare, beror på om jag orkar och har tid. Bilder kommer i alla fall.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: