justbeccca

HundRondellen

Kategori: Allmänt

Har precis varit inne och tittar lite på hundrondellens hemsida  för att se om de fått in några nya vovvar som de söker hem åt, och de hade dom. Syrran frågade mig om jag hade tänkt mig köpa hund. Men nej inte just nu, jag har ju min underbara Baily som också faktiskt kommer från hundrondellen. Dock hade baily inte upplevt något jobbigt i livet, då han föddes på hundhemmet och direkt han var tre månader fick han flyga till sverige.
Men många som köper hundar från såna stället blir lurade det finns ju en speciellt som lurar människor som har hjärtat på rätt ställe. Julie rescue eller vad hon hette. HundRondellen är inte alls som den korkade damen är. Vi har inte bara haft Baily från hundrondellen en sväng hade vi en hund som heter Niko här också, det var en rolig hund att jobba med. Liten och smart, livrädd för större män och osäker på sin omgivning. Men allt eftersom så började han anpassa sig, sen tog syrran över honom ett tag och tillslut köpte Josses kompis honom. Så vi har han ändå i närheten.
Nej nu blir det att fortsätta kolla runt och de suger verkligen i mig att köpa en till vovve. Det skulle vara roligt att ha två att jobba med, Baily börjar faktiskt bli extremt duktig. Dock lägger han lite för ofta döv örat till. men men sånt får man räkna med från de söta varelserna.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: