justbeccca

herregud

Kategori: Allmänt

Satt precis inne på min msn och snackade med tydligen två så kallade för att vara snäll, idioter.
En av dom försökte få mig att ändra inställing om vad jag tycker om droger och röka på. Men herregud alla tycker inte sånt är okej och alla har kanske inte testat och vill inte testa heller. Snälla bara för att ni faller för sånt betyder inte att resten av världen gör de också. Lev med att människor har andra åsikter. Då den enda personen var en jag kände väldigt väl förr, gav tillslut bort datorn till den andre, då den inte längre klarade av att skriva med mig mer. Jag är inte alltid snäll, men för det mesta.
Jaja what ever, orka bry sig. Ni kan inte få mig att ändra inställning, så ni kan lika gärna lägga ner!



Ja nu tar vi den bättre delen av dagen. Jag gick upp med Baily till Josse och Håkan och strax efter fem for vi ut till båthuset för att fortsätta med båten. Men innen vi kom till båthuset stannade vi och hälsade på Martin, Bob och Jon. Sen kom Martin förbi hos oss i båthuset, vilket alltid är lika trevligt. Eftersom både han och jag är mattokiga =)
Sen när vi skulle åka vid strax innen åtta kom vi bara till början av hamnen, då fick vi bensinstopp. Så Håkan ringde efter Martin och hans kompis som kom och hjälpte oss och sedan fick ju Martin gosa med Baily, eller lillrumpen.

Nu har jag kollat och håller på att kolla på Morden I Midsommer, älskar denna serien.Det är verkligen sommar när den serien börjar på tv.
Nej nu blir de kolla klart, ut med baily och sedan sova natten =) Vill ni veta en bra sak också?! de får ni veta i ett annat inlägg =P haha
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: