justbeccca

Hemma

Kategori: Allmänt

Så nu är jag hemma, har varit de en stund. Känner hur trött jag börjar bli igen. Herregud, jag måste få något som gör att jag får sömn på nätterna. Detta funkar inte för mig längre.

Just nu har jag precis skickat ett arg mail till någon på gymnasieförvaltingen och ett annat mail till en annan. Så jag känner mig ganska uppjagad och irriterad för tillfället.
Äter kyckling sallad också, mumms. Efter salladen blir det nog att sova en stund, får se om jag kanske mår lite bättre sen och inte har så ont då. Men nu ska jag äta upp min sallad och sedan leta upp mamma kom på att hon får ringa min läkare idag. Annars får de köra mig till akuten i natt eller psyk. Jag orkar inte längre, vill också orka vara vaken på dagarna och sova på nätterna. För mig är mitt liv tvärtom. Det börjar ta på en och man orkar inte så mycket som man vill.
Hur ska jag göra när skolan börjar?

Jaja nu ropar salladen på mig, skiver efter min powernap.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: