justbeccca

Hemma en sväng

Kategori: Allmänt

Så nu har jag vart nere på stan med Josse, Ina och Baily. Vi tog en liten promenad dit, först tillbanken och fixade så jag betalade in pengarna på de kontot som jag skulle så jag får min ubersöta lilla dator. Sen gick vi och drack kaffe. Fan vad skönt de är att vara på stan när de är tidigt på dagen, inte så mycket folk.
Efter kaffet blev de kicks och köpa hårfärg. Nu ni ska jag bli blond igen, men vi får väl se hur de går med de. Det märks i efter middag, eller imorgon det beror väl på hur trötta vi är sen när jag kommer tillbaka från stan. Båda har ju knappt sovit i natt och jag har fortfarande ont i min förbannade nacke. Som tur är har jag en sista stark tablett kvar så i natt ska jag sova gott. Imorgon får de väl bli att ringa min läkare och prata med honom.

Nej nu ska jag vara social med josse och så. Innan de blir ner till stan igen och träffa Alexandra, sötnowsen<3
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: