justbeccca

Hemma efter sjukhusebesöket

Kategori:

Så nu är man hemma igen då. Eller jag har varit hemma tidigare efter sjukhusbesöket. Men var tvungen att gå ner till folksam för att skriva på papper för att få ut lite pengar. Eftersom Jag då inte har eller inte kan jobba undersommaren. Och man har ju hyra och andra utgifter att betala, som alla vet.

Hos fysiologen gick de bra. Josse och Håkan var med mig hela tiden. Satt en halmtimme och väntade på att få komma in och sedan tog det inte långtid innan vi var klara. Jag har ju gjort detta förut så jag visste ju vad vi skulle göra. När hon gav stötar i min hand satt jag nästan och sov, men varje gång jag nästan precis somnade så gled jag ner och nästan ur stolen. Stolen var lite framåt lutad. Sen när hon gick upp i de höga stötarna så stutsade min hand och amr runt där på armstödet och eftersom jag inte känner i min hand så skrämmde det skit ur mig. Tänk att sitta och bli skrämmd av sin egna hand.
När hon gav stötarna i handen låg de på 0-40,9 och i armen låg de på mellan 0-17,5 och i armen gjorde det riktigt ont, så hur ont borde det ha gjort i minhand egentligen?!
Jaja nu tänkte jag vila en stund och kanske hoppa in i dsuchen igen, jag luktar sjukhus och det är varmt ut. En lång kall dusch =) Me like it <3
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: