justbeccca

Härligt

Kategori: Allmänt

Så kom precis hem från en sista promenad med Baily. Först var de menat att Carro och Mats skulle ta med Baily när de skulle åka och bada. Men när jag frågade om han fick sitta med sitt bälte i baksätet eller om de fanns galler eller bur i bilen. Så ändrade jag mig. Kanske för att andra inte är så himla noga med sina hundar är jag de om min. Plus är hunden inte bakom galler, i bur eller har bälte och man blir stoppad blir de böter. Men han fick inte sitta med sitt bälte i baksätet och de fanns inte riktigt galler eller hundbur i bilen, så då betämde jag mig för att min älskling ska få fan inte åka bil. Kanske lite taskigt mot dom, då de hade åkt ände hit för att hämta honom och sedan ändrar jag mig. Men de är inte mitt fel att andra inte är rädda om sina hundar och de inte tänker på hunden. Jag gör de i alla fall, för min hund är mitt allt.
Men vi åkte i alla fall till Shell så jag fick cigg och dricka. inte bra med cigg, då jag egentligen har slutat. Men idag har det varit en sån dära dag då allt bara blir käpprätt åt helvete. Jag blir arg och frustrerad för varje minut som går. Så då fick de blir ett paket. Tror inte livet kommer kännas mycket bättre imorgon, beror mycket på om vissa räkningar är betalde och sånt. Sen var jag påväg ner till stan för att gå och träffa Stiine och några till och kom på att baily inte har varit ute och gjort alla sina behov efter kvällsmaten. Visst han har varit ute med inte gjort allt han behövde. Så fick vända och gå hem.
Nu blir de att göra lite mer köttfärs med tacokrydda och sedan créme fraiche =) mmm så gottigott gott sen blir de sova, för jag får Ina strax innan halv nio imorgon. De ska bli mys, mina två sötnowsar i samm hus. hih
pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: