justbeccca

Härligt

Kategori: Allmänt

Gud vad bra de känns efter varje gång man köpt hundmat. Nu har min älskling mera mat. Yippi
Josse och Håkan var här och hjälpte mig samt Daniel =) Tack för hjälpen
Nu när jag inte har så mycket folk omkring mig blir det till att försöka vila, eftersom jag inte kunnat de tidigare. Skulle vara snäll och ringa och väcka pappa kvart över fyra, för den gammle mannen har jobbat natt. Men istället fick josse ringa, för min huvudvärk inte alls är rolig. Blir att sätta på kaffe, ringa en kompis och snacka lite. Ni vet som tjejer brukar göra =) hahaha sen blir de nog vila om kaffet inte hjälper mot huvudvärken. För jag vill väldigt gärna träffa Mattias bror ikväll och dricka lite. Men som det känns nu så vill jag inget med denna huvudvärk. Sen blir de en lite längre promenad med baily, jag tror nog att jag aldrig kommer få vila. Jävla dreeet =(

Och laga mat måste jag med. Nej nu blir detta jobbigt för mig. Ju längre jag sitter här och skriver desstomera kommer jag på vad jag ska göra. shit också. jaja nu får jag väl slita mig från bloggen och börja med kaffet i alla fall.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: