justbeccca

God morgon

Kategori: Allmänt

Eller ja god natt eller vad jag nu ska säga, jag har inte sovit något i natt. Kunde inte komma till ro, så fick jag vara vaken istället. Har kollat runt på olika bloggar, olika klädsidor och nyhetssidor. Jag vet inte riktigt vad jag har hittat. I alla fall en massa skor jag vill ha =)
Nu snart ska Baily och jag på första promenaden, jag kom precis ut ur duschen och Baily ligger fortfarande och snarkar. Så jag tänkte göra kaffe och äta lite innan vi går ut. Då Baily är inte precis en morgon hund utan han brukar gå upp vid tio- elva någon gång. Händer då och då vid nio. hehe ja jag har en morgon trött hund, men det är super gulligt också.

SItter och lyssnar på Lady Gaga-Paparazzi, me like it a lot =)
Nej nu blir de göra kaffe, klä sig och väcka Baily hjärtat<3
Skriver nog efter promenaden
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: