justbeccca

God Morgon

Kategori: Allmänt

God morgon på er alla.
Jag är skit trött, har ingen aning om när jag somnade i natt. Vet bara att när klockan var strax innan tre fyllde jag upp ett bad vatten och la mig där, fixade lite mer, typ som att måla naglarna. Dock är det inte så snyggt få min högerhand. Men jag tror jag fick till de tillslut. Eller nej ska jag säga sanningen så sket jag faktiskt i om jag målade utanför. Det hade jag räcknat med att jag skulle göra, så jag fixade det istället efter jag hade målat alla naglar.

Nu är Josse och Ina påväg hit, vi ska ner till stan och fixa lite grejer. Josse ska med mig till banken. Sen så tror jag att jag ska ta med henne och köpa hårfärg redan nu. Det märks vad som blir. Efter ha vart nere på stan med Josse blir de fika och stan med Alexandra =) Trevligt och mysigt värre. hih
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning sen.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: