justbeccca

Gårdagen och Dagen

Kategori: Allmänt

Lite dålig uppdatering från igår. Hade en väldigt bra kväll igår. Käkade pizza och kollade på Night Train med mycket trvligt sällskap. Nämner inga namn, då jag inte vet om personen i frågan vill ha med sitt namn på min blogg. Man vet aldrig hur människor känner. Alla vill ju olika.


Dagen:

Vaknade ganska sent idag, men så brukar de bli efter att ha tagit de dära värltabletterna. Blir helt slut körd dagen efter. Nu dock så sitter jag här med hur ont i nacken som helst.

Har varit hemma hos josse och färgat mitt och hennes hår hela dagen idag. Så nu säger alla olika vad jag har för hårfärg. Jag tycker det är orange aktigt, josse tycker guld. Jag har ingen anning. Alla säger olika. Blir till att köpa en till färg om någon dag. Vill ju inte förstöra mitt hår. hehe

På kvällen åkte vi hem till min kusin, jag, josse, Johanna och Carro, Anna och Arwid var med en sväng också. Riktigt trevligt. Sen så har vi varit på Shell. Jag försökte sno Bubba av Håkan hela tiden. Åkte till slut hem, efter att ha låtit Baily och Bubba leka lite och träffat lite folk. Nu blir se försöka sova. Imorgon är de en ny dag och då ska jag ut på någon krog och dricka med Alexandra<3

Pussisar på de

 

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: