justbeccca

Funderar

Kategori: Allmänt

Så nu sitter man här och funderar lite på kvällen hur den ska se ut. Har dock inte bestämt mig än, men men de märks =)
Fikan och promenaden var bra, såg min "snygging" höll ju för fan på att trilla av stolen. Men jag de gör inget. De bjuder jag på. Josse och Carro hade roligt den lilla stunden. Sen så har jag smsat med Martin, blev ju lite smått orolig under dagen då jag inte fått något mms av han och hans mat. hehe Vi borde gifta oss, ska fråga han nästa gång jag träffar honom när jag får min ring. Den lär väl vara en jordnötts ring:P hahaha (ett internskämnt)
Bestämde nyss med Syrran Johanna att jag ska Ina imorgon, så de ka bli trevligt. Den söta weimaranern(stavning)

Ska nog åka ut och släppa Baily på Örsholmen en sväng, men jag vill till shell först och köpa kaffe.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: