justbeccca

Fredag äntligen

Kategori: Allmänt

Ja jag sov tilll tjugo i två idag, somnade inte förens strax efter sex i morse. Men hur som helst tror jag att jag har lyckats lista ut vem den anonyma är. Guud vad jag är smart ibland. hehe
min dag har som sagt inte varit lång, den stunden jag varit vaken har jag suttit och mobbat mami och pille. De har ju inte åkt än och de ser itne ut som de kommer iväg än, med tanke på regnet. Ha jag är så klokren ibland.
Pille tröttnade nog på mig, han åkte till garaget för att fixa de sista på motorcyklarna.

men hur som helst så blir de att byta kläder nu och åka ut till båthuset. Fick lite bråttom nu för håkan hörde av sig precis till mig. Så bråttom, bråttom, bråttom!!
Jag återkommer senare.


I miss my party girl<3

Pussisar på de


XOXO
//Bambii

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hehe ja du är smart du, eller så var ledtråden för lätt sötnos ;P

    2009-07-10 | 17:19:48
  • Svar säger:

    smart och smart, de händer. Men jag tror nog ledtråden var för lätt:) Hur är de med dig?

    2009-07-10 | 20:34:37

Kommentera inlägget här: