justbeccca

Fixat

Kategori: Allmänt

Så nu har jag precis varit in på den sidan jag skulle gå in på och godkänna köpet av datorn. Jag är super nöjd, det är enda som är är att den vill inte koppla upp sig ordentligt på nätet. Men får be josse eller någon om hjälp sen.
Mami har kommit hem idag från semestern och jag har aldrig i hela mitt liv sett Baily så himla glad. Han blev tokigt glad i henne. Så underbart sött.

Ja ni denna dagen har det inte hänt så mycket, pratade i tele med Mattias förut och har pratat med Papi<3 Varit på promenad med Baily två gånger innan mamma kom hem.
Träffat mamma och pratat och varit på promenad med Baily med henne. Vinkat till Carro och Josse. Hehe
Ska dricka kaffe snart och så kommer Josse och Carro hit när dom slutat. Sen ska jag nog träffa "Mr Hemlig". hih de ni
Måste också fixa min dator, så jag kan gå ut på nätet på den. Sen får man se vart dagen tar en.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: