justbeccca

Dricker

Kategori: Allmänt

Sitter här hemma med Carro och Mattias. Mattias och jag dricker lite, carro har små smuttat lite. Men annars är de bara vi.
Efter vi vaknade förut så gick vi ner till stan och fikade, Mattias, jag, Carro och Mats plus hundarna, Baily och Bubba. Carro och Mats gick på promenad förut med dom och mötte upp oss vid waynes =) de var trevligt.
Sen gick vi hem hit, då var Josse och Håkan här och försökte få tag i mamma och pengar dom skulle ha av henne, jag har också väntat på pengar av henne idag. Tillslut ringde Josse till Pille och frågade om vart pengarna har tagit vägen och då berättade han att när hon gick till banken idag så var den stäng, så hon hade ljugit för oss hela dagen. Palla bry sig, men nu vet jag vart hon står i alla fall.
Jag skiter i de nu, jag har roligt, Mattias är ganska rund under fötterna och han är ju så pratglad nu förtiden när han dricker  så de är ju så roligt att dricka med honom.
Vi sitter här hemma och försöker lära honom att sjunga, inte för att någon av oss kan sjunga.
Mitt hjärta Evelin var här förut och hälsade på. Det var riktigt mysigt och jag har verkligen saknat henne. Hon är verkligen mitt hjärta<3 Vi åkte till Shell en sväng och snackade lite. Sen kom jag hem och då hade Carro och Mattias varit så gulliga så de hade blandat en drick åt mig =) så underbart.

Vi ska om ett tag gå ner åt stan, för Mattias vill de och Baily måste ut och vi ska nog följa Carro en bit. NU måste jag springa på toa och sedan röka, eftersom Becca bara feströker =)
För vi är så jävla bra, Jag håller också på att övertala Mattias att börja videoblogga med mig, för hoppningsvis går det åt de hållet jag vill =) Me like it a LOT, för att jag är så jävla bra och snygg.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: