justbeccca

Dagarna som varit

Kategori: Allmänt

Torsdag:
Fikat på stan med Josse, Carro, Anna och Arwid. Riktigt mysigt. Köpt lite kläder.
På kvällen blev de dricka med Håkan och Josse, Först hemma och sedan på Arenas uteservering. sen fick Mats köra oss i Cossin=) hih

Fredag:

Åkte vi och handlade överallt. ÖB, Willys någon mer stans tror jag. Sen tog  vi det bara lugnt, träffade folk på Shell. Sen minns jag inte så mycket mer.

Lördag:

Körde vi Carro till Skillingsmark för hon skulle på dop. Vi åkte till Charlottenberg, Norge och Köla under tiden hon var på dopet. Josse och jag köpte Norsk choklad och Håkan fick köpa sitt bröd och pålägg.
Sen på  kvällen när vi kom hem sov Josse, jag städade, Carro diskade och Håkan lagade mat. Deras damsugare ger stötar när man använder den. Sen efter vi hade käkat gick ut ut på gården brevid och satte oss med Johanna, Daniel, Carro, Mats och Mattias och drack lite. Mycket trevlig kväll

Söndag:

Slapp dag, vi åkte ut till bomsta ich solade och badade med Johanna och Daniel. Sen hände det inte så mycket mer.

Måndag:
Slappis dag, Åkte ut och badade på Bomsta igen på eftermiddagen. sen slappade vi mer.

Tisdag:

Åkte ut till Bergvik, sen till Håkans föräldrar efter det åkte vi till lillängshamnen och badade fötterna. Sen åkte vi hem för Josse och jag skulle kolla på morden i midsommers(stavning?)
Sen åkte vi och tog ett kvällsdop på örsholmen med Baily. Guuud vad skönt de är i vattnet, I love it!!

Onsdag:
Tvingade upp Josse för att gå ner till stan, jag skulle egentligen till Folksam och snacka med dom om min skada. Men de får bli imorgon eller på fredag. ska ju till neurologen i morgon klockan åtta. Äntligen!!!
Josse och jag fikade också kom Carro dit till oss efter hon slutade och satte sig hos oss, mycket trevligt =) Träffade en kompis förut som jag inte sett på länge. Det var roligt,

Nej nu blir de gå till affären med Josse och Håkan.
Pussisa på de

XOXO//Bambii

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hej:P Jag länkar dig :P Länka mig med !xD <3

    2009-07-01 | 20:24:07

Kommentera inlägget här: