justbeccca

Bra dag, lyckligt slut

Kategori: Allmänt

Denna dagen har som de flesta andra dagar varit lite smått seg. Har så grejat här hemma, som alltid när jag är uttråkad. Varit på promenad med Baily. Sen vid fem yp gick Carro och jag ner till stan och fikade med Josse och Håkan. Sen gick Josse och jag runt och kollade lite i affärer.
Nu håller jag på att beställa hem en mini pc, jag behöver verkligen en mindra dator. Då jag tycker det är extremt frustrerande att sitta vid denna dator och skriva med en hand. Min vänster han är bara ivägen, så detta känns som ett riktigt bra köp. Han jag köper den av är också väldigt noga med hur vi ska göra och sånt, så att ingen av oss blir lurade. Det känns tryggt och bra. Fler såna människor på blocket, ja tack =)

Har handlat lite idag. Men har fortfarande kvar pengar, gud vad bra de känns. Ska gå imorgon och köpa hundgodis till min älskling. Men först blir de banken och fixa så pengarna betalas in på den dära sidan så jag får datorn =) hih
Sen blir de fika med Alexandra och stan och kolla grejer, det märks om jag köper något. Har funderat på en kamera, skor, mer kläder och smink =) älskar ju de hih
Nej nu måste jag fortsätta kolla klart på morden i midsommer. sista avsnittet och allt. Sen kommer min sommar att kännas vara slut =(
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: