justbeccca

Bra dag i mitt liv

Kategori: Allmänt

Som vanligt blev de ändrade planer för min del idag, så de blev inget handlande utan de får ske imorgon eller fredag. Vem vet, jag väljer själv. Mami och Pille har dock inte åkt än och som Pille sa förut så är det någon dag mellan imorgon och lördag. Jaja jag för väl stå ut några dagar till, så länge mami håller sig vän med mig.
Men hur som helst så tog jag baily vid tjugo i fyra och knallade upp till Josse och väntade på att Håkan skulle sluta jobba och så vi kom iväg till båthuset. Vi var i båthuset vid fem över fem drygt och åkte där ifrån vid tio över sju.
Martin kom och höll oss sällskap idag med, alltid lika roligt. Han är ju som mig, han älskar ju mat han med och vi har nästan alla fyra samma humor. Baily skaffade tre nya vänner och en ny ovän. Men de är väl inte så konstigt om min hund gör utfall mot en alkolist hund vars ägare släpar benen efter sig på något konstigt sätt. Man måste nog se han för att förstå.
När jag kom hem var jag snabbt in och lämnade Baily och grejerna jag hade med mig och sedan började jag klippa gräset och fixa här ute på gården. När jag var klar med de så gick jag bort till Napoli och satte mig där med mami, Pille, Dan och Ulf. De var ganska trevligt, jag lurade dom ganska så hårt också =) hahaha för jag är såååå himla bra.
Jag har i alla fall tjänat lite pengar, gjort över med en massa energi och köpt mig godis och chips =) Drickan fick jag av min käre hyresvärd.
Imorgon blir de kanske handla, ska klippa Sigge och sedan båthuset. mycket bra dag de med. Så länge det inte regnar. De vill vi ju inte.
Nu blir de somna till en film med min chipspåse i sängen, drickan brevid mig på bordet och min Baily på mitt andra täcke i sängen. UNDERBART<3 Me like it a LOT!!
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: