justbeccca

Ärligt?!

Kategori: Allmänt

Men ärligt talat nu börjar jag bli trött på alla människor som skaffar sig en blogg och sedan skiter i att skriva något. Hur tänker ni egentligen?
Skaffar ni en bara för att alla andra har en eller för att ni verkligen vill ha en och kunna skriva om allt och inget?
För mig är det ju allt då da. hehe
Men det är inte kul, jag går in på mina vänners bloggar och läser dagligen och ibland har de inte skrvit på veckor. Varför tar ni inte bara bort eran blogg då och håller er till alla andra sider? Så slipper vi se eran reklam för eran förbannad jävla blogg, som ni ändå aldrig skriver något i. Usch, nu är jag irriterad och hungrig.

Respektera alla andra och ta bort era förbannade bloggar om ni ändå inte skriver! Okey?

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: