justbeccca

Affären

Kategori: Allmänt

Nu blir de att gå ut på en längre promenad med Baily och sedan till Affären för att köpa godis och dricka. Sen blir de att kolla klart på ice age 3 =) mmm me like

Kvällen igår var rolig. Först så var de Mattias, Carro, jag, Emil och två kompisar till Emil. Men de drog iväg någon annanstans. Så kom josse och håkan istället och var med, och sara och Marika och sedan kom johanna en sväng.
Men jag tycket det var väldigt trevligt och roligt. Speciellt att sara kom förbi. Henne har man inte sett på över ett år. Det kändes mycket bra, vi(josse och jag) har ju så många knäppa minnen ihop med Sara. hih
Men hur som helst senare på natten kom felix förbi en sväng och sa hej, de var också riktigt trevligt. Har inte sett han på länge.
Sen kom Mats och körde hem Carro och Mattias. Emil blev hämtad vid ett, josse och håkan gick och la sig vif strax efter ett. Jaja en rolig kväll, ja just de josse målade mig i ansiktet med en kork till en vinflaska:) jag var snyggat i världen, eller inte!! haha bilder kommer senare, mycket senare. För herren Mattias har glömt sin kamera här och de var han som tog korten.
 Nu måste jag springa innan baily får spel på mig. Han ligger och tittar på mig med sina vackara bruna ögon och säger typ: kom för i helvete då, du har ju sagt att vi ska gå ut! Kärring. heheh

Pussisar på de


XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: