justbeccca

Ytterligare en..

Kategori: Allmänt

Då har det varit ytterligare en jobbig natt. Kom fram till förut att jag har sovit sammanlagt en timme de senaste tre nätterna. Så jag har lite annat i mina tankar än skolan, andra människor och sånt.
Idag efter skolan blev det att gå hem till Josse och Håkan där mami, Baily och min älskade lilla kusin var. De höll på att baka lussebullar. Så det blev en massa sånt och bus med både Arwid och Baily.
Kom hem vid strax innan sju och här har jag varit sedan dess, har lagat mat och grejat här hemma. Nu ska jag gå ut och röka och ta mina två chokladbitar jag inte tagit i min julkalender mami köpte åt mig. Kan ni tänka er det, jag är 18år och bor inte hemma längre och mami kommer fortfarande ihåg att köpa julkalender till mig. Det är gulligt, för jag själv hade glömt det. haha

Kom på en till sak, kollade lite på femman förut när det var Arga snickaren, snälla någon skulle den gubbgriniga gubben komma hem till mig. Tror jag ärligt att jag hade fått ett spel på honom och sedan bjöde in massa lätt klädda brudar så han kanske skulle få sig ett ligg och bli på bättre humör. Har inte den snubben en fru som ger han något eller?
Jaja nu vet ni vad jag tycker om honom. Men nu är det So U Think U Can Dace =)
Pussisar på de


XOXO//Bambii

Kommentarer

  • Josse säger:

    Bara så du vet så var det ja som köpte kalendrar till både dej och mig<.p

    2009-12-02 | 22:03:40
    Bloggadress: http://meejosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här: