justbeccca

Val?

Kategori: Allmänt

När man står inför svåra val, vem kan då säga vilket som är bäst?
Finns för många tankar och för många möjligheter, men vilka är bra?
Det finns så många måsten, så många olika om. Men de blir fan nästan inget gjort ändå.
Men sen är också allt vad man gör de till. Så se till att de du gör i livet blir roligt, vad de än är. Då blir livet genast mycket mer roligt.





Förut när jag kom hem till Josse, så var vi ute med Baily på direkten och sedan satt vi och snackade. Jag bytte om till mjukisbyxor, då det faktiskt är okej att ha på sig såna hemma =)
Sen kröp jag ner i soffan en stund, tills mami och min lilla kusin Arwid kom dit. Då lekte jag med honom ett tag. Men somnade vid fyra tiden någon gång, på soffan. Var helt slut i både huvudet och kroppen efter alla möten, allt pluggande och alla tankar.




Men nu blir det att sova på alla dessa olika val. Det märk i framtiden vilken/vilka de blir. Finns så många lockande, men allt är alltid bra i början. Sen finns de en säker statistik på att det för de mesta går utför.
Men men, vissa har ju turen med sig. Hitils har jag haft väldigt bra tur i mitt liv =)
Nej  usch nu låter jag dyster. De är jag ju inte.. Men ska sova på saken nu..

XOXO Bye
// Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: