justbeccca

Trots en jobbig natt..

Kategori: Allmänt

Trots en jobbig natt blev dagen bra. Var i skolan och sedan blev det stallet. Lillen skötte sig så bra idag. För att ha stått en vecka och aldrig använt tyglarna som man ska göra så var han väldigt väldigt duktig. Skänklarna lyssnade han också mycket bättre på nu, andra gången än han har gjort tidigare. jag är sååå stolt och det vet jag en till två personer till som är.
Hur som helst är jag väldigt trött och sliten och ska faktiskt dricka upp mitt te och sedan krypa ner i sängen och sova.


1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
0.48öre
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Japp
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Mattias och Tricia
4. Hur lång är du?
1.69
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Flickan som lekte med elden
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
Ligger i fotöljen och njuter!
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Har jag inte mitt headsett i närheten måste jag skicka sms, då jag inte längre kan höja volymen på mobilen. Annars gillar jag både och faktiskt. Men håller mig till sms när det är någon jag inte känner
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda
9. När såg du senast din mamma?
I söndags(tror jag)
10. Icke godkänt i något ämne?
Tror det, vet faktiskt inte. 
11. Mvg i något ämne?
ofc. haha, verkligen inte..
12. När vaknade du idag?
Kvart i åtta och sedan igen vid halv nio.
13. Vilken är din favoritplats?
Stallet, de är så lugnt och skönt där, men hemma är det min säng
14. Vilken plats föredrar du minst?
inte i hemmet är de nog en kyrkogård och i hemmet är de garderoben
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Någonstans där jag trivs med mitt liv
- 16. Hur stor är din säng?
105 eller 120 cm inte säker. Är inte precis så att jag mäter den
17. Vad sover du i?
T-shirt och panties
18. Hur många kuddar har du i sängen?
6 eller 7, har inte räknat dom och jag har två till tre täcken i sängen också
19. Var har du bott/bor?
Karlstad och Göteborg
20. Tycker du om kinamat?
Ofc
21. Tycker du om kaffe?
Hell yeah!
22. Är du kär ?
i min spegelbild, ofc. Annars nej. Står över kärleken ett tag nu. Haha
23. Gillar du skolan?
Inte värst pigg på den. Men måste man så måste man.
24. vem är din bästavän?
Patricia, Mattias och Evelin
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Ja, Mamma
25. Vill du ha barn?
Ja
26. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite franska
7. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp, hänt några gången. Aldrig suttit fram, bara legat där bak.
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
Inget, är livrädd för vatten. Men måste jag välja så blir det nog en bassäng.
29. Vad spenderar du helst pengar på?
mat, fest, cigg (inte så mycket längre), kläder, smycken, mobilpengar och annan dret
30. Äger du dyrbara smycken?
Hihi ja de gör jag
31. Kan du rulla med tungan?
Ja
32. Vem är den roligaste människan du känner?
Hmm, svårt att säga. Med tanke på att alla jag känner är lite smått crazy på  sitt sätt:P
33. Vad har du för ringsignal?
Just nu still couting, men brukar byta ofta.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Har för mig det. Kommer dock inte ihåg vart jag har lagt de
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min te kopp och min kudde
36. Kan du byta olja på bilen?
Haha, nje de tror jag verkligen inte..
37. Vilken var den senaste boken du läste?
Läser inte böcker
38. Dansar du i bilen?
Vem gör inte de när de är bra låt som spelas =)
39. När var du i kyrkan senast?
Om jag minns rätt så var det tre årsen när farfars begravning var.
40. Hur många hål har du i öronen?
2
41. Har du någon piercing?
Nopp
42. Har du någon tatuering?
hmm, lämnar den obesvarad
44. Röka eller snusa?
Vill helst inget av dom. Men röka
45. Vad gör du nu?
Kollar på tv, sitter här och dricker te
46. Vad är ditt mobil nummer?
073-ärligt trodde du på det själv?!
47. Vad ska du göra ikväll?
Kolla på tv och sova
48. Har du några syskon?
Ja 3st
49. Har du pojkvän/flickvän?
Nej
50. va detta tråkigt ?
nja, inte för mig. Hade kunnat gett ännu mer konstiga svar. Men det är typ bara en person som skulle ha fattat ironin. haha

Pussisar på de


XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: