justbeccca

sova snart

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma och jag ligger redan i sängen och ska sova snart.
Det senaste inlägget jag skrev är inget illa menat, men har ingen lust med andras probelm. Vill bara kommentera det.
Hur som helst har min helg varit toppen. I fredags satt jag, Pinar, Kim och Mattias här hemma hos mig och drack. Sen hur den kvällen slutade vill jag inte riktigt skriva här. Men kan säga att det är en oförglömlig kväll/natt och de finns en massa roliga bilder. haha
Lördagen började vid 11 när vi alla fyra hade vaknat. Vi var alla trött och slitan, gick iväg och handlade och drack te oc satt och snackade en massa vi påminde alla varandra om saker som hade hänt på fredagen. haha
Sen kom vi fram till att Pinar, Mattias och jag skulle ut på lördagen. Så de andra åkte hem, jag damsugade och skurade golven och gjorde mat och fixade mig och sedan vid fem kom Mattias hit och vid sex var vi i stan och mötte Pinar och fixade lite. Sen bar det av hem och vi började dricka vid strax efter sju, dock var vi alla inte så pigga på att dricka.  Så det gick väldigt sakta. Vid halv elva var vi inne i stan på Score och träffade folk =) En mycket trevligt kväll, Mattias och jag hade vårat roliga samtalsämne igen denna helg, haha..
Söndagen var bara slapp söndag, massa promenader med Baily, tvättande och matlagning.
Min måndag har varit lugn och skön den med. Har varit i skolan och sedan hem till Josse och Håkan, där mami och Carro och Baily var. Håkan var inte hemma, han kom inte för ens strax efter sex. Vi har i alla fall gjort julknäck, skulle ha gjort något mer. Men nougaten på Konsum var slut. Så de blev inget med de =( Men nu ska jag prata i tele med Mattias och sedan sova, är väldigt väldigt trött.. Det är skönt att ha vänner som är så nära och som det känns som att samtalsämnena aldrig tar slut =)
Pussisar på de


XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: