justbeccca

På jakt..

Kategori: Allmänt

Nu bär det snart av igen på jakt efter hundtäcke till Baily. Lillen fryser så på kvällarna, så jag tycker faktiskt han är värd ett täcke =)
Vid sju kommer Faster Anna hit till mig, och senare kommer antagligen papi och hälsar på. Beroende å om han orkar gå:P hahaha

Igår dagen gjorde jag inte så mycket. Slappade hemma hos Josse och Håkan med Baily och Josse. Hon var ganska tråkig eftersom hon sov så mycket. Baily och jag var klar vakna vid tio över sju.
Sen på eftermiddagen åkte vi runt lite och letade efter hundtäcke. Men hittade inget bra. Är väldigt kräsen efter just ett, de ska inte vara för varmt eller för kallt. De måste finnas reflexer på det.

Jaja nu måste jag göra mig i ordning och gå ut med PrinsBaily innan vi åker.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: