justbeccca

ojojoj!!!

Kategori: Allmänt

Såg nu att de har gått över en vecka senj ag uppdaterade sist. Har inte fått varken lugnet eller tiden till att uppdatera. Har haft en massa andra tankar och grejer för mig.
En massa julstress. Handla mat, julklappar. Göra mat, slå in julklappar. Jul städa, pynta. Mysa med familj och vänner. Ta en massa promenader i snön med Baily. Ja där ser ni var tiden rinner iväg för mig.

Men min jul har varit super bra. Började julafton hemma hos Mami, där hon bjöd på jukfrukost. Hur gott som helst. Blev så mätt, så jag somnade i hennes säng. Hörde att mami kom och berättade för mig att min syster Johanna och hennes pojkvän Daniel har förlovat sig. Men fattade nog inte riktigt. Bad henne hälsa dom grattis och somnade om igen. Vaknade vid tjugo i fyra och sprang upp ur sängen. Tog med mig hårblåsen och gick väldigt väldgit fort hem för att göra mig i ordning. Skickade då ett grattis sms till Johanna. Och jag säger igen GRATTIS =)

Sen vid strax efter fem hämtade papi och Carro mig och Baily hemma för att vi skulle åka till min faster och fira jul där på kvällen.
Så där var vi från halv sex till tolv och hade julklappsöppning, julmiddag och en massa mys och skoj =) De var helt underbart.


Igår blev de utgång, med Josse och Håkan. Vi började först hemma hos dom. Baily fick leka lite med Kiara (grannens huskyvalp) och sedan vid strax efter tio hämtade Mats oss och körde oss till stan. Så gick vi in på Harrys, vilket var väldigt skönt och mysigt. inte för mycket eller för lite folk. Inga småbarn som hamnade i bråk, eller en massa trängsel. Tog inte en timme in på toa eller fram till baren. Så det var hur skönt som helst. Baily och jag sov hemma hos Josse och Håkan i natt.

Idag har varit lugn och skön, vaknade första gången vid fem imorse och tänkte gå ut med baily. Men när han inte reagerade på att jag pratade med honom, så kollade jag klockan och då var den ju fem. Somnade om igen, vaknade åtta. Somnade om igen och vaknade vid elva. Gick ut med Baily och då träffade vi grannen med Kiara igen, så de busade lite och Håkan kom ut och rökte med oss och sedan gjorde han frukost till oss tre. Vi kollade på mulan och käkade frukost och någon timme senare åkte vi till Ikea och gick runt. Kom hem vid strax innan fyra fört. Efter vi hade stannat på Shell och köpt kaffe och rökt med Sandra. Baily och hon busade också.
Nu snart blir de gå ut och gå och leka i snön igen. Kväll blir det en lugn kväll.

Nu vet ni lite om min jul, mina presenter är jag nöjd med. Fick det jag ville ha och jag gav mig själv ett presentkort på 10.000kr på en hund. Så vem vet om de blir en hund. Kanske ger mig själv något annat.


Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: