justbeccca

En trött..

Kategori: Allmänt

En trött mig, blir inte så mycket hänt här då. Det märks nog, har varit väldigt trött de senaste dagarna.
För ungefär fyra dagar sen började med gå ut och springa igen. Vilket känns väldigt skönt, men om några dagar räcker fan inte norrstrand till längre. Inom loppet av fyra dagar har jag ökat längden så att jag springer mer än hälften av norrstrand och hagaborg. Så fortsätter det i denna stilen kommer det nog sluta med att jag springer bort till kristinehamn. haha Nej men tillbaka till verkligheten nu, ska börja åka ut till Kilenegården en gång i veckan med Josse och Håkan, de ska gå med stavar och jag ska nog springa där ute med. Få lite ombyte av miljö, de är nice de.

Igår blev de skolan och sedan hem till syster Carro på fika med min andra syster Johanna och min underbara kusin Sophia. De var verkligen mysigt och roligt, tänk att man kan ha så rolig åt en tvättmaskin =) haha Blev hemkörd av Johanna vid strax efter nio och då var de bara byta om och ut och springa. Sen blev de duschen och tända levande ljus. Dock somnade jag strax innan elva och hade inte släckt ljusen här i rummet eller stängt av tv. Men de gick bra, vaknade igen vid ett och stängde av tv. Ljusen hade slocknat.
Vaknade i alla fall kvart i sju imorse pigga som fan, så jag ställde mig och lagade mat och grejade lite här hemma. Vid strax efter åtta gick jag till skolan för att kolla på sveriges sämsta lucia tåg. Önskar att jag viste att den skulle vara så dålig, då hade jag stannat hemma den timmen och grejat här.
På eftermiddagen blev de hem till Josse, med Mattias, Carro, Mami och Baily. Där mami var med i en timme ungefär, Mattias gick kanske en timme senare och vi andra åkte till Willys och handlade när Håkan hade kommit hem. Sen blev de hem och ut och springa i en timme och under den tiden hämtade jag Baily hos mami.
Hem och lagade mat efter de och sedan har jag bara gjort hemma sysslor, fram tills unefär drygt två timmar sen. Då hämta Josse och Håkan mig och vi var ute och var busiga:P

Men nu blir de natten för min del, då jag ska upp och ut med Baily om några timmar och sedan städa och greja här hemma imorgon. Senare blir de nog Kil och kolla när Josse dömer.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: