justbeccca

Ännu mer..

Kategori: Allmänt

Kollade precis ut genom fönstret och de kommer ännu mer snö. Var ute för en stundsen och då regnade det lite, men inte längre =)
Ligger hemma hos Josse och Håkan, Baily och jag ska sova här i natt igen. Josse och jag har haft en filmkväll idag och kollat på tre filmer. Sista filmen var Håkan med på och kollade på.
Annars har det inte hänt så mycket mer. Igår var Baily och jag hemma och sedan ute en sväng. Idag har vi bara tagit de lugnt och myst. Lekt i snön har vi också gjort alla dagar =)

Imorgon ska jag antagligen ner till stan med Josse, om hon inte har faber. Ska leta upp ett bra täcke till baily, så han inte fryser igen lika mycket som han gjorde igår. Ska också träffa min faster och sedan min pappa.
Men nu är det natten och vi ska sova.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: