justbeccca

Vad i hela helvete!!!

Kategori: Allmänt

Vad i hela helvete har hänt med min bloggdesign!?
Så ska den ju inte se ut, har inte varit in och rört något där. Fan vad irriterande.
Igår givk allt i ett för mig, och Patricia och jag somnade strax innan ett.
Upp till skolan idag och vi var i tid. Sen åkte jag med Joss, Carro till bergvik och vi gick i lite affärer, fram tills fem. Sen kom Håkan och då skulle han och Josse klippa sig. Så Caro och jag gick in på Coop och köpte kollegeblock till mig som jag ska ha i skolan. Hoppas de räcker nu. Fem linjerade och ett rutigt.
När Håkan och Josse hade klippt klart sig, så gick vi in på coop igen och de handlade mycket mat och jag lite mat.
Nu har jag precis lagat mat och ska lägga mig i soffan en stund och vila innan jag ska på sista promenaden med Baily. Får se om mami kommer hem sen från Pille, annars blir de bara Baily och jag.  Vilket ska bli skönt de med. Ska kanske bada en sväng eller i alla fall fotbad. För jag har ont i fötterna.
Men nu ska jag gå och vila. Skriver kanske mer sen, om jag orkar. Denna veckan har det varit så mycket att jag inte hunnit skriva så mycket som jag vill här. Ska försöka ändra på det.
Papi ringde neurologen förut idag för att be dom ringa mig. Så min läkare ska ringa imorgon. På måndag är dom nämligen slut, plus de funkar inte helt. Så får se om de blir att öka dosen mer eller om det blir att byta till några andra. Det märks vad som händer.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: