justbeccca

Tänkte bara säga god natt

Kategori: Allmänt

Mattias och jag kom hem strax innan elva och då kollade vi på tv:n med mamma en stund. Sen gick vi ut med Baily och nu tror jag att Mattias sover i rummet brevid mig, Vet inte riktigt vi sa god natt för kanske en halv timme sen eller något sånt.
Förut när vi kom till Josse och Håkan så bjöd dom på te och kladdkaka och negerbollar (chokladbollar). Hur gott som helst där var vi i drygt någon timme. Vet ej hur länge faktiskt. Sen vandrade vi hem, hade lite småt diskutioner på vägen hem. Det är bra att ha olika åsikter om olika saker.

Nej nu blir de sova natten. Ska ju upp sju imorgon bitti och börja göra mig i ordning för den första förbannade skoldagen. Är inte motiverad alls för de. usch, finns så mycket annat som cirkulerar i mitt huvud just nu. Men de får vi ta någon annan dag/natt. Lovar i alla fall att börja bligga mer nu. Så ni vet. Har inte bestämt mig än om datorn får följa med till skolan imorgon. Det märsk, lovar att i alla fall blogga innan jag går.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: