justbeccca

Söndag, halv fint väder

Kategori: Allmänt

Söndag och jag bara slappar ännu mera. Hade egentligen bestämt att träffa "mr hemlig" idag. Men han hade dubbelbokat sig och sedan skyller han bara ifrån sig. Helvete heller att jag tänker försöka något med han då. Det finns så mycket bättre människor. Säg inte till folk att du har förändrats, för det har du inte. Inte så mycket som du tror. Jag hade fel om dig. Men jag sörjer inte, det är bara du som går minus.

Just nu är Josse här hos mig och dricker kaffe efter jobbet =) Vilket är mycket trevligt, han satt bervid mig förut när jag och han "diskuterade" i telen. Hon höll på att dö av skratt.. Tydligen är jag inte alltid så snäll, när någon beter sig illa. Men men skit samma. ni vet uttrycket: "lätt fånget, lätt för gånget" Detta stämmer på mig just nu.
MIn dag och kväll blir inte som jag hade tänkt mig, men sen när Hawk kommer hem från karlskoga funderar vi på att åka någonstans och låta Baily bada. Sen så skulle Mattias ha sovit här i natt, men han sa att han kommer att vara på så dåligt humör när han kommer till stan ikväll, på grund av att han har jätte ont i ryggen. Men imorgon kommer min bästis till mig och hälsar på=)
Nu ska jag fortsätta dricka  kaffe och jag ska göra några mackor.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: