justbeccca

Slappar i soffan

Kategori: Allmänt

Kom hem för kanske en timma sen efter fikat på stan. Det var riktigt trevligt att bara sitta ner i lugn och ro och prata om lite allt möjligt.  Mötte mami och Baily i stan, så vi tog följe hem. Sen gjorde vi mat ihop, de var riktigt mysigt. Under tiden pratade vi mycket om framtiden och hur vi tror den kommer att bli och se ut. Det lär ju märkas då, berättar mer om de en annan dag när jag vet mer om det. hih
Nu ska jag snart lägga upp choklad pudding i två skålar och äta efterrätt med mami. Vi har det väldigt lugnt och skönt här hemma och mysigt. Vilket känns bra, eftersom vi har varit ovänner ganska mycket den senaste tiden. Sen så har vi väl kommit på hur vi båda vill ha våran framtid och då har vi väl mer eller mindra bestämt oss att vara vänner tills det sker. hehe
Men nu ni ska jag innan jag fixar med efterrätten skriva ett mail till han på gymnasie förvaltningen. För nu har jag bestämt mig hur jag vill ha det. Hoppas han går med på det. Får försöka boka ett möte med någon där och möta dom öga mog öga och ha med mami och papi så dom förstår allvaret i detta. För det känns som dom inte riktigt tar mig på allvar, men ändå försöker dom låta som de gör de. Men allt krångel jag har är tack vare alla ungjävlar som har försökt fuska sig till en annan gymnasieplats på någon annan skola och de jävlarna har ljugit om olika saker och ting. Vilket gör allt för mig tre gånger så jobbigare och jag får kämpa hela tiden.
Och läkarjäveln som skulle ringa upp förut för att jag skulle få hjälp med smärtan och sömnproblemen har inte ringt upp. Fattar dom inte hur jobbigt det är eller? Jag byter gärna ut mitt liv med dom en dag, så ska dom få känna hur det känns för mig. IDIOTER!!!
Nej nu måste jag skriva mailet och sedan fixa med efterrätten. Seden ska jag nog kolla och fixa lite andra grejer. Skriver kanske mer senare, det lär märkas
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: