justbeccca

ojoj

Kategori: Allmänt

Kom precis på att jag hade lovat för någon dag sen att ladda upp bilder på mina nya kläder och skor. Men idag fick jag lite mer nytt, en ny foundation och puder av Daniel. Som jag ska testa och se om de passar mig. Hoppas det gör de.
Hitils har min dag varit dryg, men ska försöka få med Josse och fika i stan. Ska fråga Evsan om hon ska med också. Eftersom mitt hjärta är i stan igen denna helg.
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning.

Ja just de, idag fick Johanna och Daniel hem Ina =) Hon ska ha gips i åtta veckor. Stackare:( Men allt gick i alla fall bra och Johanna är lycklig nu i alla fall. Det är de viktigaste
Men nu vet ni lite mer idag igen, nu ska jag som sagt hoppa in i duschen.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: