justbeccca

Ny dag, känns så där

Kategori: Allmänt

Då var det en ny dag. Jag vet inte riktigt vad man ska skriva om denna dagen. Håller på att göra mig i odrning för att gå ner på stan och fika med Josse när han slutat jobbet. Men det känns som att de kommer ta evigheter innan hon slutar.
Min dag har varit lugn och mycket vila. Eftersom jag inte sover nästan något på nätterna. Jag är fortfarande skit trött och vill bara egentligen sova. Men måste försöka ta lite vara på dagarna.
Läkaren skulle ringa upp idag, men har inte gjort det än. Så jag kommer väl få fortsätta ha så hära ont ett bra tag till. Är inte speciellt glad över det.
Nej nu blir det att fixa klart sig och sedan vänta på Josse.
Vill ni veta en rolig sak jag har fått långa naglar =)
Ska springa nu hon ringde precis, så jag fick lite bråttom.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: