justbeccca

Nu är de natten.

Kategori: Allmänt

Tjohoo på er alla glada nattläsare =)
Då vart de natten igen och lilla jag som alltid kan inte sova ordentligt. Visserligen har jag fått mina smärtstillande, men de börjar inte värka ordentligt förens om en vecka. Så jag får gå runt en stund till och ha ont. Men men thats life, deal whit it.
MIn kväll har varit lite som den varit. Åkte ju ner på stan förut och fikade med Josse och Håkan och sedan ut till skoghall. När vi väl åkte från skoghall mötte vi Evsan och Markus där ute vid bilisten. hehe inget man hade förväntat sig. Men det var skojsigt =) Efter de lilla mötet åkte vi till Shell så Josse och jag fick i oss något att äta och jag kunde ta min första tablett. Så nu är de påbörjat.
Sen senare har jag lekt med polisen. retats med min favorit polis och hans partner. Vi var på ett uppdrag, men vill dock inte säga vad. De var i alla fall kul, undra vad alla tänkte när jag klev in frivilligt i polisbilen mitt i stan? hahah Jag hade velat sett deras miner. Mina syskon och deras killar var med på uppdraget, bara det att dom hade egna bilar att åka i.
Sen när jag väl hade lekt färdigt så har mami och jag snackat ganska mycket om framtiden igen. Sånt vi gör på nätterna när vi inte har något att göra och ingen av oss kan sova. Men nu ligger hon i soffan och sover, jag ska snart gå och lägga mig jag med. Ska bara göra en grej innan. Ni vet väl att jag har en massa hemligheter för er och kan inte berätta dom riktigt än. För det är inte riktigt säkert. Men de kommer med tiden. Håll bara ut hörrni =) hih
Nej nu blir de göra den dära grejen och sova sen i någon minut, innan jag får spel på mig själv. Hörs sen när jag vaknat.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

I miss You!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: