justbeccca

Nattbloggar

Kategori: Allmänt

Ja då sitter man här vid datorn igen och nattbloggar. Det är något fel på detta tangenbord. G:et är väldigt trögt och krånglar med mi. hehe

Ja nu sitter jag i Josse och Håkans vardagsrum, ska sova här i natt med Baily. Det blev så för att jag inte känner mig trygg hemma just nu och vill inte sova där när mami inte är hemma längre. Det har nämligen hänt lite grejer de under den senaste tiden, som jag dock inte kan ta upp just nu. Men det kommer när jag väl kan skriva om det. Vet inte när de  blir än. Men jag har i alla fall skrivit ner lite grejer som kommer att komma upp här tidsnog.

Min kväll har varit underbar, fram tills det att jag fick ett utbrott. jag vet inte om de har med att jag är under inställningsperioden och jag har fått några av de dära biverkningarna. vilket är Förvirrning, humörsvängningar, minnesförlust och någon mer säkert, men de är dessa jag har märkt mer under kvällens gång. Men de försvinner nog när jag vant migmed dom tabletterna.
Jag blev hämtad vid strax efter sex, men kom inte hemifrån förens vid halv sju. Då körde vi mami och Baily till Pille och sedan åkte vi till papi och hämtade pengar. Sen ringde mitt hjärta Evsan till mig och frågade om vi hann ut till Ikea för att sno pennor till tipspromenaden. Så vi åkte till Willys och handlade dricka och sedan till Ikea för att sno pennor. Men de gick bra. hih
Vid strax efter åtta kom vi äntligen fram till hyn och till födelsedagsbarnet. Yippi Där grillade vi, snackade mycket träffade människor. Inte speciellt sociala mot mig och Josse, utom Tobbe men det är för att jag har träffat han förut. vi satt och snackade om då vi hjälpte flytten med Markus och Evsan. haha, den kvällen var rolig. Lätt jag gör om den. eller vad säger ni tre? Tobbe och jag teamar ihop oss och jag gör snöbollarna och Tobbe kastar på Markus. hehe
I alla fall strax innan elva tror jag klockan var så åkte vi tillbaka till stan och träffade folk på shell, var ut i välsviken och sedan tillbaka till shell. jag fick reda på tre glada nyheter av en vän. Gud vad glad jag blir =)
Sen fick ju ja ett litet smått utbrott under kvällens gång på en person, men det ordnar sig nog till veckan. Vi skulle träffas och ta en fika och prata om det. Som sagt jag har satt upp mina gränser i mitt liv nu, jag säger ifrån till vem som helst och ni får leva med det.

Men nu ska jag hoppa ner i säng och sätta i gång tv. Ska upp om 4timmar och ta nästa tablett. Nattinatti på er
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: