justbeccca

Några timmar senare

Kategori: Allmänt

Ojoj, det var ett tagsen jag var hemma. Kom nästan precis hem. Vi gick ju vid halv två bort till sunsta för det var där mötet skulle vara. Jag vet inte riktigt hur de gick. Jag kan ju säga att dom linjerna jag har att välja på inte är så lockande. Inget som jag hade tänkt mig i alla fall. Får se hur jag gör, har betänketid ett tag i alla fall.
Efter mötet gick vi till Johanna och Daniel och fikade. Vilket var mycket trevligt, Ina var mycket gladare och piggare. Johanna och Daniel verkade båda väldigt understimulerade, men som alltid lika roliga.
Efter att ha varit där gick vi över till Josse och hälsade på en stund. Nu är vi äntligen hemma och ska äta lite. Sen tror jag att jag ska försöka sova tidigt ikväll. Imorgon får jag mina smärtstillande, läkaren på neurologen ringde förut när vi var hos Johanna och Daniel och hon skrev ett recept till mig som vi ska testa ett tag. Vilket känns som en lättnad =)
Nu ska jag äta.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: