justbeccca

Middag hos Josse och Hawk

Kategori: Allmänt

Kom precis in från att ha suttit på gården och druckit kaffe med Josse, sen kom Carro och Niko och gjorde oss sällskap. EN stund senare kom Hawk från karlskoga och gjorde oss också sällskap. Nu åkte dom, de ska köra hem Carro och Niko och sedan hem och börja med maten. Jag ska hoppa in i duschen och sedan cykla för första gången på år och dar upp till dom och äta. Det ska bli mycket trevligt och gott. Det är jag som har beställt maten, köttfärsås och spagetti. Hawk gör så underbart god köttfärsås. Jag skulle ärligt talat kunna döda för den. hih
Men nu ska jag skynda mig, skriver kanske lite innan jag åker.
Älskar denna låt, det är denna som går hörs i mina högtalare

Pussisar på de


XOXO//Bambii

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jo! Den skulle man kunna döda för. Jösses vad den är god!

    2009-08-10 | 01:05:34

Kommentera inlägget här: